Polityka Obsługi Klienta

Drogi Kliencie!

Polityką naszej firmy jest stawianie Klienta i jego potrzeb zawsze na pierwszym miejscu! Dołożymy wszelkich starań abyś czuł się wyjątkowo, świadcząc na najwyższym poziomie serwis gwarancyjny i pogwarancyjny pojazdów marki HYUNDAI. Każdego klienta potraktujemy z należytą uwagą, poświęcając mu czas przed jak i po skorzystaniu z usług ASO MARGO.

Naszym priorytetem jest aby każdy klient uzyskał od nas jednoznaczne, pełne i profesjonale informacje za które ponosimy pełną odpowiedzialność.

Bezzwłocznie reagujemy na wszelakie niedopatrzenia oraz niegodności zauważone w procesie obsługi klienta. Nasze działania cechuje stałe dążenie do samodoskonalenia, tak aby proponowana przez nas usługa bez względu na rozmiar jak i jej zakres była produktem o najwyższej jakości oraz przyjaznej cenie.

Dla nas, drogi kliencie najważniejsze jest Twoje bezpieczeństwo, komfort jazdy oraz pełne zadowolenie z użytkowania samochodu marki Hyundai. W tej kwestii jesteśmy absolutnie bezkompromisowi.

Jeżeli masz jakiekolwiek uwagi do naszej pracy proszę skontaktuj się z nami. Będą one dla nas wskazówką i inspiracją do dalszego rozwoju.

 

Biuro Obsługi Klienta: (58) 303 33 33

Mail: serwis@margo.pl

 

Z poważaniem

Tomasz Kuźmicki

Dyrektor ds. Technicznych